COVID-19

Szanowni Goście,

W trosce o Wasz komfort wypoczynku wprowadziliśmy poniższe procedury aby Wasz pobyt jak i nasza praca przebiegała bezpiecznie


RECEPCJA

  • Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w restauracji, w toaletach.
  • po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
  • po przeprowadzonej dezynfekcji Gościom wręczane są karty meldunkowe, które prosimy wypełnić w pokojach,
  • karty hotelowe są dezynfekowane przed wręczeniem
  • recepcjonistka obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
  • jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
  • w momencie zameldowania Gość jest proszony o wypełnienie karty śniadaniowej  (śniadania do wyboru w formularzu, który otrzymacie Państwo w dniu przyjazdu)
  • prosimy aby wszystkie płatności w miarę możliwości przebiegały bezgotówkowo,
  • przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości
  • Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem


POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

  • sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie
  • jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
  • części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
  • jeśli potrzebują  Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 100

 

ŚNIADANIA

  • Goście podczas zameldowania otrzymują formularz do wyboru elementów śniadania komponowanego,
  • Śniadanie można zjeść w restauracji z zachowaniem standardów narzuconych przez GIS .
  • dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
  • zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;