O nas

JESTEŚMY BUTIKOWYM HOTELEM  DLA OSÓB POWYŻEJ 12 ROKU ŻYCIA

Port 21 - hotel blisko morza w Krynicy Morskiej

Idea powstania obiektu Port 21 założyła budowę hotelu butikowego specjalizującego się we wdrażaniu prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia połączonego z obcowaniem ze sztuką i nowoczesnością. Zmieniające się nawyki wypoczynku oraz indywidualna wizja właścicieli stworzyły nowoczesny obiekt o przyjaznym charakterze . Port 21 Pura Pool & Design hotel tworzą pasjonaci gościnności, którzy już od wielu lat związani są z branżą.

Nazwa Hotelu Port 21 Pura Pool&Design Hotel to połączenie zdrowia, sztuki oraz zamiłowania do podróży. W hotelu znajduje się wszystko to, co mogą oferować hotele przy plaży, blisko morza: krzyk mew, odświeżająca bryza i rozległe panoramy. Do dyspozycji Gości oddajemy pokoje noszące nazwy 21 portów świata. W swojej ofercie posiadamy także Pura Pool, czyli unikatową technologię basenu prozdrowotnego. Jest to jedyna taka atrakcja na Polskim Wybrzeżu.

Dla Gości ceniących sobie obcowanie ze sztuką mamy nie lada gratkę w postaci obrazów autorstwa Agnieszki Rutki oraz reprodukcji autorstwa Jarka Grabarczyka z pracowni Guru Design.

Bryła budynku została zaprojektowana tak, aby uniknąć użycia materiałów sztucznych. Większość zastosowanych rozwiązań to materiały naturalne takie jak beton, stal, drewno, szkło, cegła. Nie ulegliśmy ogólnym trendom tworzenia żywopłotu z tui, które uchodzą za szkodliwe dla naszego zdrowia. W naszym ogrodzie zasadziliśmy rośliny takie jak choina kanadyjska wpływająca korzystnie na ludzki organizm.

W hotelowym sklepiku można nabyć kosmetyki z bursztynu, który ma dobroczynne wpływy na nasz organizm.

Podstawowym założeniem naszej inicjatywy jest wdrażanie prawidłowych wzorców zdrowego stylu życia co ułatwiamy udostępniając Państwu naszą strefę cardio- rowerki stacjonarne, bieżnię oraz orbitreki.

Kolejnym atutem wyróżniającym nas na mapie hoteli zlokalizowanych na wybrzeżu jest kuchnia.

Wprowadzając do menu śniadaniowego pozycje takie jak vege smalczyk czy pasta z czerwonej fasoli chcemy pokazać, że siła tkwi w prostocie. Cieszymy się, że dania wegetariańskie oraz wegańskie przekonują do siebie najbardziej zagorzałych mięsożerców.

Poza daniami serwowanymi w postaci bufetu szwedzkiego możecie Państwo skorzystać z dodatkowych propozycji przygotowanych
z polecenia naszej dietetyk Renaty Bąk. Pani Renata zaproponowała dania bezglutenowe oraz wegetariańskie - więcej informacji w zakładce Zdrowe Żywienie.

W ramach współpracy z miejską biblioteką wprowadziliśmy ofertę „zabierz swoją ulubioną książkę na wakacje”, która polega na zgłoszeniu nam wybranej lektury, która po przyjeździe będzie na Państwa czekała w pokoju.


INFORMACJA O DANYCH OSOBOWYCH DLA GOŚCI PORT 21 PURA POOL&DESIGN HOTEL***

  • 1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH
    Administratorem danych osobowych Gości hotelowych jest PORT 21 PURA POOL&DESIGN HOTEL z siedzibą w Krynicy Morskiej przy ulicy Gdańskiej 69.
    § 2. INSPEKTOR OCHRONY INFORMACJI
    Inspektor ochrony informacji jest dostępny pod adresem e-mail port1hotel@gmail.com
    § 3. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH GOŚCI HOTELOWYCH

Celem, dla których Hotel przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:

  1. dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,
  2. udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. zapewnienie najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych.

W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do Gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach. Ponadto, Hotel przetwarza dane osobowe Gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie Hotelu.


  • 4. PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa, pozyskanych przez Hotel jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.
  2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda Gościa. Hotel informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla Gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.
    5. PODMIOTY, KTÓRYM MOGĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE DANE OSOBOWE
    Hotel przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:
    1.firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
    2. firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
    3.firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
    4.firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.
    §6.OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    1. pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych Hotelu lub Gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
    2.pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
    3.pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte. 
    § 7. PRAWA GOŚCIA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Każdy Gość ma prawo dostępu do danych osobowych ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy Gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w siedzibie Hotelu. Ponadto, Hotel udostępnia adres port21hotel@gmail.com za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.
    § 8. MOŻLIWOŚĆ WNIESIENIA SKARGI W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH
    Każdy Gość ma prawo wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
    § 9. WYMÓG PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
    Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu email, numeru kontaktowego telefonu, wieku dziecka, w przypadku pobytu w hotelu z dzieckiem oraz numeru rejestracyjnego pojazdu, w przypadku parkowania na terenie hotelu jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Hotelowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie.
  • 10. ZAUTOMATYZOWANE DECYZJE NA PODSTAWIE DANYCH OSOBOWYCH, W TYM PROFILOWANIE
    Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania.