COVID-19
Szanowni Goście,
W trosce o Wasz komfort wypoczynku wprowadziliśmy poniższe procedury aby Wasz pobyt jak i nasza praca przebiegała bezpiecznie
RECEPCJA
- Hotel jest wyposażony w dystrybutory ze środkiem dezynfekującym, umieszczone w holu recepcyjnym, w restauracji, w toaletach.
- po wejściu do hotelu, przed podejściem do recepcji Goście proszeni są o dodatkową dezynfekcję dłoni
- po przeprowadzonej dezynfekcji Gościom wręczane są karty meldunkowe, które prosimy wypełnić w pokojach,
- karty hotelowe są dezynfekowane przed wręczeniem
- recepcjonistka obsługuje Gości w rękawiczkach jednorazowych
- jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku gdy pojawisz się w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku
- w momencie zameldowania Gość jest proszony o wypełnienie karty śniadaniowej (śniadania do wyboru w formularzu, który otrzymacie Państwo w dniu przyjazdu)
- prosimy aby wszystkie płatności w miarę możliwości przebiegały bezgotówkowo,
- przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 2 Gości
- Gość w porozumieniu z recepcją może rozważyć płatność przelewem z góry za całą rezerwację przed przyjazdem
POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE
- sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie
- jeżeli Gość życzy sobie przyjechać z własną pościelą- serdecznie zapraszamy- prosimy o wcześniejsze zgłoszenie
- części wspólne- korytarze i toalety poddawana są cogodzinnej dezynfekcji
- jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o telefon do recepcji pod nr 100
ŚNIADANIA
- Goście podczas zameldowania otrzymują formularz do wyboru elementów śniadania komponowanego,
- Śniadanie można zjeść w restauracji z zachowaniem standardów narzuconych przez GIS .
- dezynfekcja rąk przez kelnera odbywa się każdorazowo przed obsługą Gościa, a także po niej
- zapewniamy Gościom dostęp do jednorazowych rękawiczek;