Bon turystyczny
Regulamin korzystania i realizacji Bonów Turystycznych w Port 21 Pura Pool & Design Hotel***
Port 21 Pura Pool & Design Hotel *** w Krynicy Morskiej honoruje Polskie Bony Turystyczne rozumiane zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2020 r. o Polskim Bonie Turystycznym, użyte do skorzystania z usług noclegowych, w ramach pobytu wraz z dzieckiem/dziećmi do lat 18 w dowolnie wybranej ofercie dostępnej na stronie Hotelu www.port21hotel.com.pl otrzymanej telefonicznie: 505-135-222 lub mailowo: port21hotel@gmail.com
- Dokonując rezerwacji w Port 21 Pura Pool & Design Hotel (dalej także Hotel) winna zostać udzielona recepcjoniście informacja, że część rozliczenia zostanie przeprowadzona uwzględniając program „Polski Bon Turystyczny”.
- Polski Bon Turystyczny (dalej: „Bon Turystyczny”) może być wykorzystany jedynie do rozliczenia pobytu wraz z dzieckiem / dziećmi do lat 18.
- Za pomocą Bonu Turystycznego dokonuje się płatności za usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez przedsiębiorcę turystycznego lub organizację pożytku publicznego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Za pomocą Bonu Turystycznego osoba uprawniona może dokonywać płatności wielokrotnie, aż do wyczerpania wysokości przysługującego jej świadczenia w formie bonu lub dodatkowego świadczenia w formie bonu.
- Bon Turystyczny nie podlega wymianie na gotówkę, inne prawne środki płatnicze oraz inne środki wymiany.
- Możliwość realizacji Bonu Turystycznego dotyczy rezerwacji dokonywanych wyłącznie bezpośrednio w Hotelu, osobiście, telefonicznie lub mailowo.
- W przypadku, gdy pobyt będzie droższy niż wartość Bonu Turystycznego, klient dopłaca różnicę gotówką, przelewem, kartą lub dokonuje płatności online, zgodnie z zasadami rezerwacji Hotelu.
- Dokonując płatności (przed pobytem lub w jego trakcie) recepcjonista uprawniony będzie o podanie przez klienta 16-cyfrowego kodu do obsługi płatności, który otrzymał klient w momencie aktywacji Bonu Turystycznego oraz kwoty, którą klient zamierza za pomocą Bonu Turystycznego opłacić. Po wprowadzeniu przez recepcjonistę w aplikacji https://bonturystyczny.zus.pl 16-cyfrowego kodu Bonu Turystycznego klient otrzyma SMSem kod PIN, który należy podać recepcjoniście do 2 minut od momentu wprowadzenia 16 cyfrowego kodu. Warto pamiętać, że kod PIN otrzymuje klient na wskazany przez niego przy rejestracji w ZUS PUE numer kontaktowy – aby zapłacić Bonem Turystycznym należy więc mieć dostęp do telefonu, wskazanego w ZUS PUE.
- Recepcjonista potwierdzi dokonanie transakcji lub poprosi o jej ponowienie w przypadku nieudanej próby.
- Po podaniu recepcjoniście przez klienta kodu PIN do obsługi płatności Bonu Turystycznego – klient otrzyma SMS z informacją na jaką kwotę i przez który podmiot zatwierdzono płatność a także jaka kwota została jeszcze do wykorzystania w ramach Bonu Turystycznego.
- Kwotę, jaka pozostała do wykorzystania w ramach Bonu Turystycznego – klient może sprawdzić logując się do indywidualnego konta na ZUS PUE.
- Z Bonu Turystycznego można skorzystać opłacając wyłącznie pobyt, w którym uczestniczy dziecko/dzieci do lat 18, na które Bon Turystyczny został wydany. Jeśli klient zdecyduje się na pobyt bez dziecka – nie będzie możliwości skorzystania z płatności za pomocą Bonu Turystycznego.
- Klient, składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się i akceptuje treść „Regulaminu Realizacji korzystania i realizacji Bonów Turystycznych w Hotelu Port 21”.
- Posiadacz Bonu Turystycznego wyraża zgodę na przetwarzanie przez Hotel jego danych osobowych podanych podczas dokonywania rezerwacji oraz na udostępnienie ich Hotelowi oraz innym przedsiębiorstwom powiązanym z procesem rezerwacji.
- Na potrzeby obsługi Bonu Turystycznego są przetwarzane następujące dane osobowe osób uprawnionych: imię i nazwisko, rodzaj, numer i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym ustawa z dnia 15 lipca 2020 r. o Polskim Bonie Turystycznym oraz Regulamin Port 21 Pura Pool& Design Hotel.
- Hotel nie zezwala na wykorzystanie bonu na pobyt bez dzieci. W przypadku naruszenia tego punktu Hotel ma prawo odmówić zameldowania Gościa.